Vårt uppdrag handlar om att hjälpa våra kunder att få betalt genom att hjälpa deras kunder att kunna betala. Det är först när människor får ordning på sin ekonomi som vi har nått vårt mål, säger Anna-Karin Gustafsson, chef för Operations.
Kundfokus, konsekventa processer och digitala verktyg är ingredienserna som säkerställer en optimal upplevelse för kunderna under Intrums etiska inkassostrategi.
Om din kund inte betalar efter betalningspåminnelse är det dags för nästa steg, inkasso. Ju tidigare du startar inkassoprocessen, desto sannolikare att du får betalt.
Ett inkassoföretag hjälper till att säkra snabbare betalning, men kan också bidra med annat. Vilka behov har ditt företag? Hur kan inkassobyrån möta upp dem?
Makroekonomiska faktorer fortsätter att utmana Europas företag – av vilka många redan är försvagade av pandemin. Den pågående konflikten i Ukraina, i kombination med inflation och stigande räntor, gör att marknaden förblir osäker.
Har du en kund som inte betalar? Du är inte ensam! Och det finns lösningar.
Låt oss diskutera de olika möjligheterna
loading...