Varning för BLUFF-SMS!

Just nu skickas det runt ett sms med Intrum som avsändare. I texten står det att mottagaren ska kontakta oss för att uppdatera sina uppgifter. DET KOMMER INTE FRÅN OSS. Ring inte numret. Vi skickar aldrig ut den typen av uppmaningar via SMS.

För att skydda dig mot bluffarna, logga in på Mina sidor, där kan du se om du har ett ärende hos oss och tryggt betala.

Tycker du att vi gjort fel?

Då vill vi att du berättar det! Fyll i formuläret och försök beskriva vad som hänt så konkret som möjligt.

Om du tycker ditt ärende är fel så MÅSTE du logga in på Mina sidor, eller ringa oss, så fort som möjligt.

Så hanterar vi ditt klagomål

Här kan du läsa mer om hur vi hanterar klagomål och vad vi har för klagomålspolicy.


Vad tycker du om oss!

Det är viktigt att du är nöjd med oss och vårt bemötande. Om du är missnöjd med oss vill vi veta det. Fyll i formuläret och ge oss din åsikt: 

För- och efternamn
Din e-postadress
Telefonummer som vi kan nå dig på
Fyll i något av följande: ärendenummer/aktnummer/referensnummer
Varför är du missnöjd med vår hantering?

Vill du hellre prata med någon, ring oss på kundservice så fort som möjligt och förklara vad som har blivit fel.