Skydda dig – bluffsamtal och sms

Du ska aldrig ge ut koder eller signera betalningar på någon annans uppmaning. Ingen bank, myndighet eller seriöst företag ber dig dela med dig av personliga uppgifter i samtal eller via sms.

För att skydda dig mot bluffarna, logga in på Mina sidor, där kan du se om du har ett ärende hos oss och tryggt betala.

 

Har något blivit fel?

Då är det viktigt att du kontaktar oss så fort som möjligt.

Är du missnöjd med vår hantering av ditt ärende eller är något fel i ditt kravbrev

Kontakta oss genom att fylla i formuläret. Det är viktigt att du i detalj beskriver vad som hänt och försök att vara så konkret som möjligt.

För- och efternamn
Din e-postadress
Telefonummer som vi kan nå dig på
Fyll i något av följande: ärendenummer/aktnummer/referensnummer
Anledningen till att du är missnöjd och på vilket sätt du anser att Intrum gjort fel

Vill du hellre prata med någon, ring oss på kundservice så fort som möjligt och förklara vad som har blivit fel.