Skydda dig – bluffsamtal och sms

Du ska aldrig ge ut koder eller signera betalningar på någon annans uppmaning. Ingen bank, myndighet eller seriöst företag ber dig dela med dig av personliga uppgifter i samtal eller via sms.

Har du klagomål på hur vi hanterat ditt ärende?

Då vill vi att du berättar det! Fyll i formuläret och försök beskriva vad som hänt så konkret som möjligt.

VIKTIGT! Om du tycker ditt krav är fel och att du inte ska betala då är det inte här du ska meddela det. För att protestera mot kravet MÅSTE du logga in på Mina sidor, eller ringa oss, så fort som möjligt. Du hittar kontaktuppgifter här.

För- och efternamn
Din e-postadress
Telefonummer som vi kan nå dig på
Fyll i något av följande: ärendenummer/aktnummer/referensnummer
Anledningen till att du är missnöjd och på vilket sätt du anser att Intrum gjort fel

Vill du hellre prata med någon, ring oss på kundservice så fort som möjligt och förklara vad som har blivit fel.