Skydda dig – bluffsamtal och sms

Du ska aldrig ge ut koder eller signera betalningar på någon annans uppmaning. Ingen bank, myndighet eller seriöst företag ber dig dela med dig av personliga uppgifter i samtal eller via sms.

För att skydda dig mot bluffarna, logga in på Mina sidor, där kan du se om du har ett ärende hos oss och tryggt betala.

Tycker du att vi gjort fel?

Då vill vi att du berättar det! Fyll i formuläret och försök beskriva vad som hänt så konkret som möjligt.

Om du tycker ditt ärende är fel så MÅSTE du logga in på Mina sidor, eller ringa oss, så fort som möjligt.

Vad tycker du om oss!

Det är viktigt att du är nöjd med oss och vårt bemötande. Om du är missnöjd med oss vill vi veta det. Fyll i formuläret och ge oss din åsikt: 

För- och efternamn
Din e-postadress
Telefonummer som vi kan nå dig på
Fyll i något av följande: ärendenummer/aktnummer/referensnummer
Anledningen till att du är missnöjd och på vilket sätt du anser att Intrum gjort fel

Vill du hellre prata med någon, ring oss på kundservice så fort som möjligt och förklara vad som har blivit fel.